loading...
محبوب دل ها
جواد007 بازدید : 138 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (3)

 

این روزها دلم میخواد گریه کنم

چون دلم تنگ شده

دلی دارم نازک

کیه که قدرشو بدونه

دلم میخواد گریه کنم

چون دلم تنگ شده

مهتاب نور قشنگی داره

ستاره ها در شب ها همیشه چشمک میزنن

روزی دلی داشتم بسی خالی از دل

دلی آمد و دلمو با خودش برد

الان دلم خالیه خالی

دیگه هیچی ندارم

نه غمی

نه غصه ای

فقط شادم

شادی از دوری دلی که نمیدونم کجا رفت

شادی الکی که نمیدونم که دلمو با خودش برد

این روزها دلم میخواد گریه کنم

چون دلم تنگ شده

 

 

لطفا در نظرسنجی شرکت کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهار جونت در تاریخ 1391/12/11 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی خوشگله وبت وای عالیه روحی من حس عضویت ندارم خواستی خودت عضوم کن بچه پرو هم خودتی شکلک
پاسخ : ممنون که سر زدید

این نظر توسط مهناز در تاریخ 1391/11/28 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

ممنونن که سرزدی
وبت عالیه
من لینکت کردم
پاسخ : ممنون که سر زدید

این نظر توسط HELMA در تاریخ 1391/11/18 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

SALAM.veblageton aliiii bood.movafagh bashid.شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون که سر زدید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خیمه زده چمبره زده بر سر تاب می خانه ای دوست چو بیند دست ز یاران ستم دیده امیدوارم از وبلاگ تازه تاسیس من خوشتون بیاد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد قالب وبلاگ و مطالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 7,163
  • کدهای اختصاصی
    moisrex.r98.ir

    ابزار نظر سنجی



    کد ساعت فلش


    قالب وبلاگ

    دریافت همین آهنگ