loading...
محبوب دل ها
جواد007 بازدید : 147 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (4)

 

عاشقانه دوستم بدار

تا عاشقانه دوستت بدارم

آن بوسه گرمت را بر روی لب های خشکیده من بگذار

تا عطش گرمای شیرین لب هایت را احساس کنم

بوی خوش لحظات هم چون با من باش

تا بوی عطر تن تو را در هوا پخش کنم

همیشه با من باش

تا بی نهایت

تا ابد

لطفا در نظرسنجی شرکت کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجهول در تاریخ 1391/10/30 و 9:06 دقیقه ارسال شده است

وقت امتحانای دانشگاست کمتر میتونم بیامشکلک

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1391/10/24 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

سلام من باافتخارشمارولینک کردم فقط دارم فک می کنم من قبلااینجااومدم یانه؟!آخه گفتیدکم پیدایی!!.....
به هرحال لذت بردم من یه مدت مریض بودم وگرنه هروقت نظرتون رو راجب متنام بگیدحتمابهتون سرمی زنم البته نظرم ندیدبازسرمی زنم!!(فقط آپ کردیدممنون میشم خبرکنید)
یاعلی

این نظر توسط شوکا در تاریخ 1391/10/22 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گلم
وقت به خیر
عالی بودددددددددددد
دلنوشته های قشنگی بود
صمیمانه ازت ممنونم که شوکا رو به خلوت پرمهرت دعوت کردی
شما باافتخار لینک شدی
بهاری باشی دوست گل من
شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ابهام در تاریخ 1391/10/17 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

یه سوال
این عکس برای شما معنی خاصی داره
منظورم عکس پروفایلتونه؟؟؟؟
پاسخ : درود بر تو ای مرد جوان باید خدمتتون بگم هر کاری کردم وب شما رو که نشد باز کنم منو لینک بفرمایید نمیدونم چک میکنم اگه لینک نشده باشید لینک میکنم شما رو بازم سر بزنید.

صمیمانه تشکر میکنم از شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خیمه زده چمبره زده بر سر تاب می خانه ای دوست چو بیند دست ز یاران ستم دیده امیدوارم از وبلاگ تازه تاسیس من خوشتون بیاد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد قالب وبلاگ و مطالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 7,173
  • کدهای اختصاصی
    moisrex.r98.ir

    ابزار نظر سنجی



    کد ساعت فلش


    قالب وبلاگ

    دریافت همین آهنگ