loading...
محبوب دل ها
جواد007 بازدید : 200 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (11)

سلام به همگی

امیدوارم از این وب نهایت استفاده را ببرید

برای عضو شدن در وبلاگ من و همینطور حق عضویت در 

انجمن وب من بر روی کلمه کاربران فعال کلیک نماید

بسیار مهم : دوستانی که لطف میکنن و به وبلاگ من تشریف میارن لطفا اول عضو شوید بعد به دیدن مطالب بپردازید

با تشکر

 

Click here to enlarge

{#62}حتما در نظر سنجی شرکت نمایید {#8}

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آيلا در تاریخ 1392/12/28 و 12:35 دقیقه ارسال شده است


باز هفت سین سرور
ماهی و تنگ بلور
سکه و سبزه و آب
نرگس و جام شراب
باز هم شادی عید
آرزوهای سپید
باز لیلای بهار
باز مجنونی بید
باز هم رنگین کمان
باز باران بهار
باز گل مست غرور
باز بلبل نغمه خوان
باز رقص دود عود
باز اسفند و گلاب
باز آن سودای ناب
کور باد چشم حسود
باز تکرار دعا
یا مقلب القلوب
یا مدبر النهار
حال ما گردان تو خوب
راه ما گردان تو راست
باز نوروز سعید
باز هم سال جدید
باز هم لاله عشق
خنده و بیم و امید

این نظر توسط gh.y در تاریخ 1391/10/23 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

سلام...راستش من خیلی کم وقت میکنم بیام وب لینکت کردم قبلا...الانم توی نظرسنجیت شرکت کردم
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1391/10/23 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشیدا من لینکتون کردم ولی چون از رز بلاگه رو صفحه وبم نمیاد لوگوتونم قبول نمیکنهشکلکشکلک

این نظر توسط مریم در تاریخ 1391/10/22 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

شکلک عضو شدم.ممنون

این نظر توسط ali2a در تاریخ 1391/10/20 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

سلام / قالب خوبه فقط نوشتههات ناجورن / همرو 1سایز کن

منم بلینک

این نظر توسط مریم در تاریخ 1391/10/19 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مجهول در تاریخ 1391/10/18 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
شما با افتخار لینک شدیدشکلک
پاسخ : درود بر تو لینک شدید بازم سر بزنید.

این نظر توسط مریم(هه11) در تاریخ 1391/10/17 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

لینک شدین.منم با عنوان وبلاگم لینک کنیدشکلک
پاسخ : درود برشما لینک شدید رو بازم سر بزنید.

این نظر توسط نیلوفر آبی در تاریخ 1391/10/17 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

سلام اومدم ....
این وبت قشنگه قالبت یه جورایی به دلم نشست
خیلی خوشم اومد اینجا رو هم لینک کردم...شکلکشکلکشکلک
پاسخ : درود برشما لینک شدید رو بازم سر بزنید.

این نظر توسط احسن احمدی در تاریخ 1391/10/17 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

وبت عالیهههههههههه
پاسخ : درود برشما لینک شدید رو بازم سر بزنید.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
خیمه زده چمبره زده بر سر تاب می خانه ای دوست چو بیند دست ز یاران ستم دیده امیدوارم از وبلاگ تازه تاسیس من خوشتون بیاد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد قالب وبلاگ و مطالب وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 244
  • بازدید کلی : 7,146
  • کدهای اختصاصی
    moisrex.r98.ir

    ابزار نظر سنجی



    کد ساعت فلش


    قالب وبلاگ

    دریافت همین آهنگ